Feber!

Ja jag har vart lite dålig på att uppdatera på sistone, men iaf så har vi kommit hem från bulgaren (snacka om skönt och trist på samma gång.)
Vi har haft det så otroligt kul och bra åh allt. Men så nu första helgen efter vi kommit hem så drabbas jag av en förkylning det är så synd om mig jag vet.
Men bara man håller sig inne så blir jag nog frisk på nolltid, förhoppningsvis alltså. Ja igår efter att febern börjat avta pga ipren så satt jag och resten av familjen förutom susanna och såg på någon rolig teater som gick på tv :P Ganska bra faktiskt. Imorrn så har vi frankrike möte efter skolan kring halv sju eller nå :P då ska vi snacka om frankrike resan. Oooh hjälp vad jag längtar! Fatta kul typ SHOPPA i frankrike shoppa typ det jag lever för och godis såklart.
Hoppas bara att febern gått över till imorrn pusskram hejdå ;)

Lämna ett fotspår
Postat av: Moster

Kul att se at du skriver igen, men jag hade hoppats på några Bulgaria-bilder....

2008-09-16 @ 14:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0