Tisdag!

Ja vad har man gjort idag då? :O
Jo, jag vaknade ca halv tio av ett sms från Jonte. Tack och lov förstörde det inte min dag ;D
Iaf så bestämde jag mig för såkallad "payback time!" och for och väckte småpojkarna eller det var bara Tobbe som sov men ändå. Där var jag till klockan 11 ungefär.
Efter det så for jag till Marita och var med henne och Erica, vi såg på skönheten och odjuret. GRYMT BRA FILM!!!!!!!!!!
Ja efter det for jag hem och slappade och sen så for jag ner på ica och mötte mina alldeles egna supernördar! MIna små älsklingar med andra ord med tredje ord Erica m. co.
Haha, ja sen så har jag väl it gjort så mkt mer än att skrattat spelat in film osv.
Jajja jag måste sova nu, men vi ses när vi hörs
Haha ska dra en "lejdare" XoXo Emmy

Lämna ett fotspår

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0