Skola =/

Nja, skolan ligger nog inte först på min intresselista.
Snarare ligger den nog inte där alls. Vi har så grymt mkt nu så man vill ju bara dö, jag som trodde all läxa var så gott som slut efter dom dära 3 proven på en och samma vecka. Nej, nej så fel man kan tro minsann, i veckan så har vi en massa läxor skulle ta år och dar att räkna upp allt.
Men iaf så nästa vecka har vi inga läxor men däremot uppsatser och 2 prov (suck)
LIVET ÄR LIVSFARLIGT INGEN HAR NÅGONSIN ÖVERLEVT.
Så nu blir det väl pluggar vecka, jag som hade tänkt ta det lungt. Men det blir it, jajja jag ska it klara det finns ju faktiskt dom som inte ens får gå i skolan, så det e bara köra på åh va glad över det man har.
På tal om detta så såg jag på matakuten igår på tv 4. Det handlar om Bert Carlsson som far runt i såkallade "Svenska" skolor men han är ändå bara nere i stockholm, men stockholm är ju tydligen Sverige.
Ja iaf så tog han prover från en skolmatsal på köttbullar, sås och pulvermos samt kattmat från en kattmatsburk och for med det till ett labb och det visade sig att den svenska skolmaten är 50% sämre än kattmat!!!!!!
Men nu ska jag på lektion, ta er en funderare över det där. Vi hörs.

Lämna ett fotspår

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0