Sjukhus.

Min syster mår inte så bra hon är inlagd på sjukhus jångt hemifrån. Men tomorrow jag think hon will come home..
Det e klart man tror alltid det värsta. Men hon har börjat må bättre nu tur det, ja ni kanske undrar vad som har hänt så jag får väl ta och skriva det då.
Det började med att hon hade feber när jag kom hem från skolan, sedan dan efter mådde hon verkligen inte bra hade 40 graders feberoch spydde pga det då TRO INGET ANNAT. :P Ja så dan efter for dom in med henne till doktorn och dom sa att hon behövde läggas in på sjukhus. Så nu ligger hon där i sjukhuskläder i en sjukhus säng,jag brukar ringa och påminna henne om att jag tycker om henne även om jag kanske inte visar det så ofta. Krya på dig syrran försök att inte retasoch irritera och kaxa med mig när du kommer hem. Kram


Lämna ett fotspår
Postat av: Moster

Hon mår bättre nu! Febern har gått ner till 38 och hon är tydligen som en ny människa! :)

Idag skulle dom få svar på alla prover dom har tagit. *låter spännande¨

Tack för skötat förresten!

Ungarna älskar när du kommer förbi!



2008-10-03 @ 09:44:10
URL: http://ynna.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0