Fredag, Lördag, Söndag

Ja, vad gjorde jag i helgen? :S
Fredag: Nu var det filmkväll med familjen, så jag skippade UG. Vi såg en jätte bra film (har sett den förr)
 men so what! Iallafall så vart he fram med chips, godis, vindruvor, dricka och kukisar (ostkrokar i Mallorca)
Så startade filmen, och snacka om att vi skrattade :D
Sedan så bytte jag om till mjukiskläder och satte mig vid datorn för att fixa över lite musik till mp3:n
Men seg som datorn är så kruppade den ihop så jag röt till, och arg som jag var så gick jag in på rummet slängde igen dörren la mig på sängen och spred ut min ilska via sms :P
Sedan så vaknade jag helt plötsligt och upptäckte att jag somnat av ilska.. Hahah såhär i efterhand skrattar jag åt det. Men så gick det till iallafall.
Lördag: Ja, jag steg väl upp kring halv 10 snåret, så gick jag ner i köket satte mig vid datorn och såg film. jag såg på "Defently, maybe" Gode bra ändå :D Sedan gick tiden fort och det började bli dags för en dusch, så jag gick och tog mig en 45 minuters dusch.
Därefter gjorde jag mig klär och for till Tomas. Väl där så satte vi oss vid datorn och efter det så såg vi på en bra film, den hette "Morgan, Pålsson" Grymt bra!
Efter det så satte jag mig och skrev lejda saker från Tomas msn till killar i hans hockeylag, t.ex, "ååh vad snygg röv du hade i duschen idag efter matchen! ;)"
hahahaha det var grymt kul. Ja efter det så pratade vi typ bara och höll på ;) sedan for jag hem och det blev söndag.
Söndag: Eftersom, jag är en av 4 barnkursledare så krävs det liteansvar åxå, så jag steg upp tidigt som bara den och frog iväg till en kyrka där dom skulle sjunga, där var jag till kring 12 snåret, och efter det så kom jag hem trött och sliten.
Då fick jag tråkigt och satte mig och såg på en film (jag är en filmälskare!) Hahah xD Ja det var typ det jag gjorde. Sedan på kvällen så for jag på ungdoms café där var vi tills nu.
Så nu sitter jag här och tänker tillbaka på ikv då jag ÄGDE ut Johanna i dansmatta, ändå RESPEKT jajja jag måste sova nu mamma får snart damp om jag it går och lägger mig, har så gott som it sovit ett piss på hela helgen. :D Men sovgott pusskram xD

Lämna ett fotspår

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0