Tjah!

Igår kväll superkul!
Jag åkte in med kustbussen till stan klockan kvart i 7 på kvällen alltså :P
Efter det så mötte Anna.Johansson mig på busstationen och vi vandrade bort mot kyrk center.
Där hade vi delat in oss i grupper och hade diskutioner osv, efter det så blev det frukt och fika. Så jag och Anna tog en frukt och satte oss vid pianot.
jag är så glad över att ha lärt mig lite om piano! Det räcker med att bara kunna lite, man får pröva sig fram lite också, det är en smaksak.
Iaf så efter det så satte vi oss, jag Anna, Luis, Isac och max och spelade "med andra ord" skitkul, och vem tror ni vann? xD Jo vi såklart. Men vi varande dom för att vi skulle vinna så dom får skylla sig själva! :P
Efter det så var det andakt, tyvärr satt jag vid ett lite mer oseriöst bord och drogs med lite i det oseriösa! Vilket man inte ska vara under en andakt. Då ska man vara skärpt!!!
Senare så busade vi lite och sprang runt och lejdade oss :P och därefter följde Jonas med andra ord "GuldStjärt" mig till bussen.
Och som sagt det slutade med att jag åkte hem med bussen som gick 5 i 10 på kvällen alltså :D När jag kom hem åt jag lite, och gick sedan och lade mig :D ja det var det! Tja då! :P

Lämna ett fotspår

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0