Nu gäller det...

Jag går upp på scenen ljuset i ögonen blickarna i nacken,
Förspelet börjar, tankarna flödar, händerna skakar.
"Kommer jag sjunga rätt?"
Första meningen kommer ut i toner kanske inte så bra som man hoppats på men publiken älskar det.
Nervositeten avtar och sången blir perfekt.
SHIIIIIIIIIIIT asså jag kommer verkligen dö imorgon!
Jag ska sjunga solo och de här som jag skrev ovan är precis hur det är för mig före varje solo uppvisning!
Efteråt då man får bra och snälla kommentarer så känns det underbart.


Lämna ett fotspår
Postat av: Moster

Det är ju SUPERKUL att uppträda.

Men jag känner igen känslan....

Tänka bara " gör jag det bästa, så har jag gjort det jag kan". Mer än så är det ingen som begär :)

Önskar att jag kunde komma och lyssna, men Frida ska ha kalas. Jag håller tummarna för dig ochber dig hälsa till Åsa. :)

2008-11-05 @ 13:55:01
URL: http://ynna.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

När ska du sjunga solo? (; Lycka till de går säkert superbra!! ^^ /A

2008-11-08 @ 19:01:00
Postat av: Mormor

Jag förstår hur du menar...Men jag har ju hört dej sjunga och vet att du klarar det toppenbra...

Kramiz

2008-11-13 @ 14:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0