Hos Anna :D

Ja dagen har väl gått gode bra, äntligen gjort bort so provet så det känns gode bra :D
Nu har jag bara dom andra 3 proven kvar :P
haha, ja jag sitter hemma hos Anna.J hon har inte slutat skolan än så jag väntar här på henne.
Ikväll ska vi se på film asså hela kvällen typ xD Haha vi bestämde typ att vi skulle ha film maraton ;)
Haha. Imorrn får jag presenter gryyyymt kul!!! Och på söndag fyller jag 15 år PRESENTER!!!!!!!!!!!
Haha byxmyndig, it för att jag kommer ha ngn som helst användning för det men roligt att säga ändå xD

Lämna ett fotspår
Postat av: Amanda

GRATTIS EMMY! :D

2008-11-30 @ 21:17:14
Postat av: Moster

Jag är förvånad att du inte skrivit nåt om din födelsedag ännu.... Du som har en sprillans ny dator att skriva från :)

2008-12-01 @ 11:44:17
URL: http://ynna.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0