Helgen

Ja, i fredags var jag på disco! Grymt kul btw :D jgs shakade loss kan man skriva.
Lördagen var jag med emma <3 tog hand om henne lite och efter det drog vi hem till emmas mamma och käkade pizza.
MUMS!
Sedan så såg vi på tv gjorde om min bloggdesign. Kring halv 4 på morgonen bestämde vi oss för att gå ut i snön och leka lite :D
Så allting slutade med att vi gick och la oss 10 i 6 xD jajja får väl gå och lägga mig lite tidigare ikv då :P *HOST*

Lämna ett fotspår
Postat av: Lotta

Fin sida å fina kort på en ännu finare tjej!

2008-11-24 @ 13:26:30
Postat av: emma

haha så coola vi är! hinner med allt hänn på en helg

2008-11-26 @ 20:42:00
URL: http://emmaselin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0