Städardag!!! (Suck)

Tja, städardag idag usch det suuuger.
Rummet ska städas, damsugas, skuras OSV. Hahaha men jag tror jag skiter i att damm torka för det finns inget tråkigare än det. Hajna Anders från Gtb ringde till mig idag och jag hörde typ inte ett piss utav vad han sa.
Men jag lyckades uppfatta några meningar av vad han sa. Tillslut så orkade jag inte prata nå mer så då sa jag hejdå och la på.
Sedan gick jag ner och värmde köttfärs och åt tacos.
Tvätta kattungen var ingen höjdare tyckte så synd om honom. Han hade ramlat er i skolen full med välling.
Jag kan säga att den stackaren tyckte inteom mig srskilt mkt efter det. Ja ja nu måste jag städa måste ha städat färdigt mitt rum inom en timma för då kommer pappa hem.
Och om det inte är färdigt innan mamma kommer hem ja, då blir det inte kul! För då har jag haft hela dan på mig att städa mitt rum. När det tar typ mindre än en timme för hon att städa hela nedervåningen. Haha skriver mer imorrn bajs puss kram hejdå =)

Lämna ett fotspår
Postat av: Moster

VILKEN BRA BILD!!!!!

*skrattar

Hör att du ärvt din mors och min dåliga sida...

Det här med städning är VERKLIGEN inte roligt!

Ändå var det ju enklare då man bara hade ett rum att hålla reda på.... Du får göra som mig och din mamma. Skaffa en man som är duktig på städning!

2008-06-18 @ 09:00:16
URL: http://ynna.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0