Psg discot!

Kvällen började med då att jag och mma drog oss iväg till Angelica för att göra oss klara däe stod vi sedan och tog lite kort och sprejade oss med glitter xD
När vi kom fram till discot blev vi sura för att det var en massa småungar på typ 8 och 9 år som  bara yeah vi ska på disco hehe..
När vi slutligen gick in i lokalen så var det ingen som dansade så då gick vi som in till mitten och starade upp huvvat allihop.
Felice och Jon i dansklass dansade nå huvva "pussy'cat'dolls" dans och så bildades det ringar runt om dom där folk stod och klappade och hejade på dom sen så sa felice och jon till oss att komma och dansa så där stod hela "gänget" och dansadei ringar och så blev det typ hela tiden. 
Vi dansade röven av oss resten av kvällen (vet inte hur MÅNGA som tog mig på röven), när klockan började närma sig tolv tog discot sig mot sitt slut och emmas storasyster hanna kom och hämtade oss sen körde vi med öppna rutor ocg dunka dunka hem till Angelica och hämtade våra saker sen for vi hem.
Då skulle vi och bada i havet men det var skitkallt då jag ville inte och då har EMMA påstått i hennes blogg att jag är en badkruka och det brukar oftast vara hon som är det ;)
Sen så såg vi på filmen casanova men somnade i typ mitten någonstans :P jajja oförglömlig kväll typ nastan...
Pusskorv.

Lämna ett fotspår
Postat av: Anonym

Det är ju bara dom mindre som kommer exakt då de börjar, inte konstigt att de bara var små barn där då......

2008-07-17 @ 21:14:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0