Luleå!!!

jaaa, idag var vi då i Luleå jag Erica, Sofie och Marita. =)
Superkul! Jag shoppade inget eftersom jag måste spara pengar till Bulgarien (SUCK!!!!!!). Men det kan ju alltid vara kul att gå på stan ändå och titta, jag hjälpte iaf dom andra att hitta kläder accesoarer OSV.
Sedan käkade vi på typ Tasty Burger såg en skitsnygg kille fjollade oss och sen så då fortsatte vi gå på stan sedan for vi hem.
Då vi kom hem ösregnade det så jag stannade hos Erica ett tag.
Vi satt och läste i Frida tidningar pratade, skrattade och satt vid datorn. Sedan kom jag på helt plötsligt att jag var hungring klockan var typ 20 i 7 och jag hade inte ätit någon middag så då rusade jag hem åt kräm och mackor för pizzan var slut. Och nu sitter jag här och skriver i min blogg men kommer sluta skriva troligen efter att jag avslutat meningen puss kram hejdå. haha sa ju att jag skulle sluta ;) 

Lämna ett fotspår
Postat av: Erica & Marita

Haha vi hade kul den dagen :'D

2008-08-03 @ 15:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0