Göteborg!

Jag sitter här åh skriver med nån Anders Larsson från Gtb det e gode kul för han fattar typ nada av vad jag skriver för att jag skriver på Bornska.  Asså jag menar hur svårt kan det va? :S
OCH SEN SÅ KOMMER HAN OCH SÄGER ATT MIN DIALEKT ÄR KONSTIG!?
Men va huvva han då?
Sen så har jag sett på frusna män söker kärlek och då var det nån av tjejernas tant mamma som sa att norrlänningar är dryga och då har dom gått för långt!!!!
Så då blev jag skitsur och sa norrlänningar dryga? haha skulle inte tro det du har visst aldrig lyssnat på dig sj lilla vän!
Jajja så är det men jag är iaf  EN STOLT NORRLÄNNING.

 <--- Anders Larsson :s


Lämna ett fotspår
Postat av: Moster

Va kul att du har startat en blogg!

Räkna med att jag läser den ofta =)Jag ligger på latsidan med bloggandet. Hinner inte och prioriterar den inte....nu i alla fall....



2008-06-16 @ 12:58:47
URL: http://ynna.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

det stavas bonska ;)

Jag är också stolt norrlänning :D

2008-07-03 @ 17:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0