Torsdag!

Idag har vi haft skola som vanligt :P
Vi fick veta vårt parprov i no och jag och Amanda kammade hem VG!!!
Känns jättebra trots att jag inte pluggat särskilt mkt.. :D
Annars har dagen varit bra jag har skojat, retats, skrattat. Sedan så har jag ägt Tomas med xD
Hahah, när jag kom hem satte jag mig framför datorn (som vanligt) :P Jag har sett 2 filmer. När jag var inne på min andra film så, ja ni vet ju att jag har hur stor spindelfobi som helst asså jag kan svimma när jag ser en spindel.
iaf så sitter jag där och är helt inne i filmen, då får jag se! En liten glimt av bordet som är befläckad med en vidrig spindel
ca 2 mm stor.
Jag ställer mig upp sakta backar, och SKRIKEEEEEEEEEEEER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag står och gråter och skriker och kan knappt andas så jag stod där och försökte andas medans Susanna kommer nedrusandes och är arg för att jag skrker över en spindel!
Hon frågar vart den var och tillslut kände jag hur ögonen for åt alla håll, vid det här laget viste jag att jag skulle svimma när som helst så jag vacklade mig ner på golvet, upp med benen och blundade.
När det blivit bättre hjälpte jag Susanna att hitta spindeln.
det slutade med att spindeln spolades bort.
haha, ngn som har ett bra botemedel mot spindelfobi? xD


Lämna ett fotspår

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0