Söndag

Dagen spenderades mest i sängen och framför datorn, blev väckt av katten som suttit och gnagit på mig i ca 3 timmar :O suck!
Haha det slutade med att jag låste in mig på toan här uppe, enda platsen hon inte kom åt mig xD 
efter det så suckade jag åt mit smutsiga hår som tvingade mig ner för den långa trappan, sträcka på armen använda handmusklerna för att he ner handtaget på dörren använda armmusklerna för att dra upp dörren, samma muskler för att sedan stänga den och kraft för att låsa toadörren! Sedan tvingade håret mig att böja på min trötta rygg efter en god natts sömn att plocka upp en handduk.
haha, sedan idag så har jag vart och sett då min moster sjungit så underbart vacket!!!! Hejdå :D                                                    snygga brudar :)

Lämna ett fotspår
Postat av: Moster

Tack för komplimangen! :)

2008-12-30 @ 08:53:41
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0