...

Ja jag loggade in idag och kollade om någon kommenterat mina inlägg, där var det en anonym som kommenterat om mitt solo så här stod det ungefär.
"Men varför sjunger du ens solo om du vet att du kommer suga! HAHA!!!"
Nu är svaret på just den frågan. Jag var hes och kunde knappt prata utan att ta falska toner. Därför visste jaag att jag skulle suga, men jag gjorde det bästa utav sititationen och sjöng med glädje!
Man behöver inte vara bra för att sjunga, sjunger man från hjärtat låter det vackert i ens egna öron!
Bara för att man lever för ngt och älskar ngt så behöver man inte vara bra på det. Jag älskar snowboard men jag är verkligen kass på det!
Jag lever för att sjunga och då får det  låta hur det än vill, men jag kommer aldrig att lägga av med det! För det man älskar måste man kämpa för även om det inte alltid går enligt planerat.


p.s... Kommentaren sårade mig faktiskt... du som skrev den. Hoppas du inte fortsätter med sånna dumheter!

Lämna ett fotspår
Postat av: Amanda

asså trk att Emmy sjunger jättebra , "ANONYM" dra åt ******** för du kan knappast sjunga BÄTTRE!!! ;@ (loser ..)

2008-12-17 @ 17:25:29
Postat av: Moster

Hej gumman!

Du...Kan du inte byta färg på kommentarerna?

Man ser jui nte vad som står när det är mörkgrått.

( Är det bara jag som är gammal och ser illa eller är det nån som håller med? )

2008-12-18 @ 09:22:55
URL: http://ynna.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

du skrev dock, "kommer suga som vanligt".

2008-12-19 @ 13:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0