Allt!

Ja i söndags fyllde jag 15 år :D superkul :D
I lördags hade vi kalas och jag fick en bärbar-dator 2 stycken singstar skivor det var disney och abba :D:D haha och dom lär bli använda rejält mkt!!!

Måndag!
Ja idg har jag praoat (eller hur det nu stavas :S) i uppis det var grymt soft! Efter det så for jag och erica till stan och köpte fiskmat xD hahahah sen så när jag skulle åka hem med bussen från stan och skulle kliva av stannade jag en stund och lla märke till alla de andra i bussen, vill säga ca 3 stycken! så läste 2 stycken tidningar, den ene var typ asiatisk och den andre var typ gangster.
Ja iallafall så kollade jag litre vad dom läste för tidningar först kollade jag gangstern. Han 
försökte gömma sig i ett hörn medans han läste i en porrtidning xD Och aseaten läste illustrerad vetenskap
hmmm tänkte jag då, vad finns det för likhet mellan en porrtidning och illustrerad vetenskap? tala om det för mig! 

Lämna ett fotspår

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0