Tomas kväll :P

Ja ikv så har Tomas kommit och vi har sett på film och så dära vi såg 13 snart 30 en riktig tjejfilm :P men han erkände att det var bra :P så what ever..
Sen så skulle han kolla om min säng var skönare än Elin Werners säng och det var den :P sen så låg vi där i evigheter och pratade om allt möjligt åh så..
Sen så skulle han dra ner på ica och jag följde så vi tävlade ner dit han körde moppen för han skulle hem efteråt så ja, och jag sprang men genade såklart och vann nästan men jag tappade foppa tofflorna hela tiden..  Så han vann tillslut :P
men sen så gick han till till moppen vi kramades och han for hem. :P sen så har vi snackat lite på msn sen så loggade han ut och nu sitter jag här och skriver och pratar med Emma i telefonen pusshej :P
Tomas på bilden :P

Lämna ett fotspår
Postat av: Moster

Söt grabb! :)

2008-08-22 @ 11:25:25
URL: http://ynna.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0