Tomas kväll igen :P

Haha, ikv har jag vart med Tomas igen vi såg Beond the borders och hade det skitmysigt. :D
Sen så satt vi och snackade och retades och allt möjligt i evigheter.
Efter att Tomas farit hem så såg jag the day after tomorrow med pappa och Lina.
Och mitt i allt spännande hördes ett gnisslande och ett tyst gråten liten flicka kom ut ur sovrummet.
- Jag är pinödig sa hon snyftande och torkade ögonen.
- Kom då sa jag och följde henne till toan efter det fick hon en blöja ist för trosor och när hon inte ville sova så la jag mig bredvid henne och slutligen så somnade den rara lilla flickan. (Nämner inga namn :P)
Emma mys =) <3
Ja Emma kom i fredags och vi hade det skitmysigt vi bara chillade runt åt godis klippte gräs och skötte småbarn spelade gh osv :D Ja mina och Emmas stunder tsm går inte beskriva med ord dom måste man uppleva så ja hejdå :D

Lämna ett fotspår
Postat av: Moster

Vilken tur att hon har en storasyster att ställa alla frågor till. Det brukar vara lättare att prata med en syster än med mamma. Var rädd om förtroendet!

*kramis

2008-08-25 @ 09:25:27
URL: http://ynna.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0