Skola!

Nä men det var då det värsta kolla henna nu.
Vi började om skolan idag seriöst måste dom fortsätta plåga oss med kunskap hela tiden xD Visst jag älskar skolan men it att tänka och jobba, i för sig det e ju det skolan går ut på.
Men asså tänk bara på alla läxor sena kvällar och tidiga mornar.
Som tur är drar vi iväg till Bulgarien på onsdag och efter det är jag nog taggad (hoppas jag) Nu börjar jag 9:an usch tiden går för fort önskade jag gick i 2:an typ tänk inga läxoooooooor. Fett med Soft då kan man ju bara sitta och käka popcorn och se på film efter skolan ist för att plugga till en miljard prov!
Nu varre ju söjna att jag har typ blitt nominerad eller nå grejs åh då ska jag skriva in 6 andra läsvärda bloggar så jag får väl ta och göra ne då :P

www.ynna.bloggagratis.se
Min Moster Alltid lika roligt att
att läsa i hennes blogg som är på rim

www.llinneabergman.blogg.se
Min kompis skriver om hennes ibland konstiga dagar :S (supersnäll söt åh allt)

www.teletubbieland.blogg.se
Min bästa vän läser varje dag kanske du åxå ska ta åh göra ne. :D

Eeeeeh nu vart he svårrrt kan typ inga fler bloggar men hänna får ta åh duga vi ses när vi hörs hejjs :P xD


Lämna ett fotspår
Postat av: linnea bergman

vadå dåliga dåliga ? =)

2008-09-01 @ 19:52:29
URL: http://llinneabergman.blogg.se/
Postat av: emma

Hahahaha xD så sjukt snygg bild. puss på dig <3

2008-09-07 @ 18:10:28
URL: http://teletubbieland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0